Germ.: Ich wünsche allen Frohe Weihnachten :D
Diese Zeichnung hab ich schon im November fertiggestellt für eine besondere Verlosung zu Weihnachten. Hoffe es gefällt euch ^-^
Und ich glaube das ich auch langsam wieder anfangen werden Zeichnungen zu posten. :3
Engl.: Merry Christmas to everyone :D
I made this drawing back in November for a special giveaway.
Hope you like it.
And I think it’s time to slowly get back into posting drawings. :3
Tools:
■ Washi Tapes
■ Copics
■ Polychromos
■ Liners
Feel free to take a look at what sites I’m on besides this one:
■ https://katarina-kirishiki.jimdo.com/
If you like my art feel free to support me via https://ko-fi.com/A883Q9W