Germ.: Hii :D Endlich mal wieder ein Washipet! :3 Diesmal ein Fuchs. Sollte zuerst ein Wüstenfuchs werden aber da hab ich die Proportionen noch nicht ganz raus also wurde es ein normaler Fuchs! :D
Hoffe es gefällt euch! ♥
Engl.: Hii :D Finally made a Washipet again! :D This one is a fox. I wanted to draw a dessert fox first but I kinda messed up the proportions and made a normal one instead! :D
Hope you like it! ♥
Tools:
■ Faber Castell Pencil & Liner
■ Polychromos
■ Washitape
■ Touch New Marker
■ Scalpel
■ Signo Liner
Website
■ https://katarina-kirishiki.jimdo.com/
If you like my art feel free to support me via https://ko-fi.com/A883Q9W