Germ.: Ein kleines, etwas überfülltes, Fanart von Lotte aus LWA. :D Ich liebe den Anime total und Lotte is einfach der süßeste Chara in der ganzen Serie, die Szene wo sie singt und die ganzen kleinen Geisterchen kommen ist einfach totally cute. *v*/
Wer is denn so euer Favo, falls ihr die Serie kennt?
Engl.: A lil and a bit overpacked, Fanart of Lotte from LWA :D I just love the Anime and Lotte is the cutest chara in the whole series, and the cutest Scene in the whole anime is when she sings the song and all the small spirits come. *v*/
Who’s your fav chara if you know the anime?
Material:
~ Laptop (Toshiba)
~ Graphic Tablet (Cintiq 13HD)
~ Clip Studio Paint
Feel free to take a look at what sites I’m on besides this one:
~ https://katarina-kirishiki.jimdo.com/
If you like my art feel free to support me via https://ko-fi.com/A883Q9W