germ.: Endlich fertig mit der Zeichnung. Es ist auch die Erste in 2017 *v*/ wuhuuu
Hoffe sie gefällt euch ^-^
engl.: Finally finished this drawing. It's also the first one in 2017 *v*/ yeaahhh
Hope you like it ^-^
Material:
~ Laptop (Toshiba)
~ Graphic Tablet (Cintiq 13HD)
~ Clip Studio Paint
Feel free to take a look at what sites I’m on besides this one:
~ http://katarina-kirishiki.flavors.me/
Lil Nonesense Comic: https://tapastic.com/series/DA-WUT